Punten sparen is betere service geworden: In het verleden hebben wij een puntenspaar-systeem gehanteerd voor vaste klanten. Hiermee zijn wij vanaf eind 2018 gestopt. In omloop zijnde kortingsbonnen verlopen niet. De markt veranderd en de klantbehoefte daarbij. Wij zijn elke keer weer dankbaar voor je bezoek aan onze winkels maar hebben steeds vaker vraag naar een maat of kleur-variant welke wij niet ingekocht hebben of simpelweg even niet meer op voorraad hebben. De klant van tegenwoordig is gewend geraakt altijd alles binnen een paar muis-klikken beschikbaar te hebben en hier zijn wij op ingericht. Wij hebben ervoor gekozen ons service-niveau naar een hoger level te tillen door veel koppelingen met voorraden van grote platformen of ketens aan te gaan. Wij kunnen je dus bijna altijd aan het gewenste artikel helpen ook al hebben wij dat op dat moment even niet op voorraad. Om hierin te investeren en deze service te kunnen bieden hebben wij keuzes moeten maken. Medio 2019 kunnen wij meten dat het minder "NEE" verkopen resulteert in een hogere klanttevredenheid. Dit onderbouwd door een recent en representatief door ons gehouden klanttevredenheidsonderzoek. Wel blijven wij je aankopen desgewenst op klantnummer registreren zodat je geen kassabonnetjes van ons hoeft te bewaren. Deze zitten simpelweg in ons systeem. We houden de voetmaat van je kinderen bij in ons systeem en brengen je per mail en niet meer per post op de hoogte van leuke events of aanbiedingen zodat je altijd als eerste op de hoogte bent van interessante gebeurtenissen. Tevens zijn wij in de afrondende fase om de kassabon per mail aan je toe te sturen na een aankoop. Wel zo handig en milieuvriendelijk toch ;-) Voor de leukste schoenen en beste service graag tot ziens @ FRATELLI-Shoes

Shoppingbag

Product Productnaam Maat Kleur Prijs Kwantiteit Totaal
Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde betalingen via miinto.nl Ga naar betaling veilig Dichtbij